Confinament 01

Benvolgudes famílies,
Primer de tot, rebeu l’escalf de part dels mestres i de les mestres de l’escola en aquests moments tan difícils per a tots.
Aquest missatge pretén recordar que a partir de 3r i des de 6è utilitzem la plataforma Classroom per donar continuïtat a la nostre tasca educativa. Malgrat les indicacions que fins ara tenim del Departament ens indiquen que no poden ser avaluables, es considera necessari mantenir unes rutines i anar reforçant la tasca acadèmica. Caldrà que acompanyeu als vostres fills i a les vostres filles en el manteniment de certes rutines que ho facin possible. Vagi per davant el nostre agraïment.
Com ja sabeu, l’alumnat d’educació infantil i cicle inicial ha rebut recomanacions per correu electrònic.
És important que l’alumnat de 1r, 2n i 3r utilitzin la plataforma Glifing que comporta grans avantatges.
Ens preocupa que alguns/es alumnes tinguin dificultats per a seguir el ritme de les propostes docents. Si us plau, si necessiteu la nostra ajuda contacteu amb nosaltres a través del correu electrònic.
Us mantindrem informats de tota aquella informació oficial que ens arribi vinculada al període de confinament. Penseu que, malgrat es facin declaracions via mitjans de comunicació tan sols podem informar-vos quan rebem les directius de forma oficial.
Us demanem que us cuideu molt i que cuideu el més preuat que teniu i que tenim a l’escola, les nenes i els nens. Aquest, en la mesura del possible, pot ser un moment per compartir més estones boniques de joc i relació tant importants i necessaris.
Moltes gràcies, entre tots i totes ho aconseguirem!!!
Una abraçada,
Equip docent