Albert Pocurull, l’autèntic ‘The Boss’ de l’IE Els Tres Pins

• Seguim amb l’espai d’entrevistes de l’optativa de ràdio realitzada per l’alumnat de 2n i 3r d’ESO.

Gran amant de la música i enamorat de la seva gossa, el nostre conserge preferit ens explica com va acabar treballant a l’escola de Vallromanes i ens dona detalls dels seus gustos musicals. L’Albert va néixer a Granollers, on va passar la seva infància, però ja fa anys que viu al nostre poble, on el podem veure sovint passejant amb la seva mascota o participant en diferents actes socials i culturals. Aquest diumenge coneixem en profunditat una altra de les persones més estimades del centre.

📻 Guió, edició i entrevista realitzada per l’Antonio i la Gina, alumnes de 3r d’ESO. 👏

“Vaig fer un canvi quan tenia uns quaranta anys, que treballava com a comercial i passava molts nervis. Després em vaig dedicar al món de les instal·lacions elèctriques en una empresa”

“Fent tasques a l’escola de la Falguera, a Vilanova, vaig escoltar que buscaven un conserge a Vallromanes. Em vaig presentar a les oposicions i ara tinc un altre tipus de vida més tranquil·la i més a prop de casa”

“A l’escola m’encanta fer tasques de bricolatge, però el que no m’agrada és quan trenqueu coses”

“Toco el piano i m’hi passo moltes hores. És la meva passió, m’agrada molt. El tipus de música que m’agrada és la música negra, principalment smooth Jazz, el funk. El meu grup preferit són Earth, Wind & Fire i el meu nom artístic, entre cometes, és Albert Wind and Fire, que és el nom d’un programa de ràdio que tinc aquí a Vallromanes”.

“Estic enamorat de la meva gossa. És la segona que tenim a casa, no volia i ara he de reconèixer que me l’estimo molt i es passen molt bons moments. Llàstima que ara ens estan empaitant perquè han d’anar lligats i jo trobo que al voltant del poble i en zones de muntanya és a on hi podrien estar deslligats tranquil·lament perquè no hi ha cap perill, però ara ha sortit una llei i ens toca complir”.

“Un alumne li va aclarir a una professora: a l’aula manes tu, però a l’escola mana l’Albert. Aquesta anècdota em va fer molta gràcia quan me la van explicar”

“Aconsello l’alumnat que si tenen una mica de cuc en l’àmbit musical, que no ho deixin mai, que no s’aturin perquè la música dona molt plaer, relaxa molt i dona moments màgics a la vida”.