Vols presentar la teva candidatura per formar part del Consell Escolar?

• L’IE Els Tres Pins recorda que el dimarts 14 de novembre és el darrer dia per presentar les candidatures.

A través d’aquest espai us podeu descarregar el full per sol·licitar la candidatura, un document que també es pot aconseguir a secretaria. Des del passat 30 d’octubre roman obert el procés d’eleccions parcials al Consell Escolar que, com ja sabeu, és l’òrgan de participació dels diferents sectors de la comunitat educativa en el funcionament del centre.

En el nostre cas cal renovar un membre del sector pares i mares, un membre del sector alumnat i tres membres del sector professorat.

A continuació us detallem el calendari del procés:

– Dia 30 d’octubre convocatòria d’eleccions, publicació de vacants, forma i termini de presentació de candidatures, publicació dels censos electorals provisionals. Aquesta darrera informació la trobareu al taulell d’anuncis del vestíbul de l’escola.

– Fins al dia 6 de novembre, reclamacions al cens electoral i sol·licitud a l’Ajuntament i a l’AFA de la designació del seu representant.

– Dia 6 de novembre sorteig per designar els vocals de les meses electorals i fi de termini de presentació de reclamacions.

-Dia 13 de novembre publicació de la composició de totes les meses electorals, constitució de les meses electorals, resolució de les reclamacions als censos electorals i aprovació.

– El 13 de novembre publicació del cens electoral definitiu.

– El 14 de novembre últim dia per a la presentació de candidatures dels diferents sectors. Les candidatures del sector pares i mares poden presentar-se acompanyades de l’aval d’una associació de pares i mares d’alumnes o d’una relació de pares i mares. Les candidatures del sector alumnat, poden presentar-se acompanyades de l’aval d’una associació d’alumnes o d’una relació d’alumnes.

– 16 de novembre últim dia per a la presentació de sol·licituds per actuar de supervisor/a del sector de pares o mares i del sector alumnat. Les associacions d’aquests sectors que avalen una candidatura, poden designar una persona que actuï a la mesa electoral com a supervisor/a.

– Fins al 19 de novembre els candidats del sector pares i mares i del sector d’alumnes poden donar a conèixer les seves propostes.

-2 de novembre sol·licitud a l’Ajuntament i a l’AFA de la designació del seu representant.

– 20 de novembre eleccions sector pares i mares.

– 21 de novembre eleccions del sector d’alumnat.

– 22 de novembre eleccions sector professorat.

– 14 de desembre constitució del Consell de participació resultant.