LET’S CLEAN UP 2024

Un any més, l’escola ha participat d’una diada de Le’ts clean up.

Una jornada per conscienciar sobre la quantitat de residus que llencem de forma incontrolada a la natura i promoure  accions de sensibilització entre l’alumnat de la recollida d’aquests residus abocats als boscos, platges, etc.

Aprofitant l’entorn natural que tenim a l’escola, l’alumnat ha sortit  en grups internivell des de I3 a 6è per fer aquesta recollida de residus que posteriorment la comunitat de grans ha pogut classificar i registrar la quantitat de residu recollit.

Ha estat un matí de molta participació per part de l’alumnat, ajudant i col·laborant entre tots i totes a mantenir l’entorn més net.

La consciència de cura i respecte pel medi ambient és necessària.

Agraïm la col·laboració del Centre de Recursos Educatius (CRP) del Baix Penedés per deixar-nos el préstec la seva maleta de recollida de residus.

Cliqueu aquí per veure les fotos del Le’ts clean up!