ELS TALLERS A LA COMUNITAT DE PETITS

Benvolgudes famílies,
Aquest curs hem iniciat un projecte nou amb els Tallers a la comunitat de petits:
Com funcionen els tallers?
Els dimecres dijous i divendres quan els infants arriben a l’escola escullen d’entre els quatre tallers, a quin els ve de gust de fer, i es posen un… Llegeix més»

Noticies de la nova construcció

Benvolgudes famílies,
aquest matí ens hem reunit amb el Sr Segarra, director dels SSTT d’ensenyament de Tarragona, que ens ha comunicat oficialment que la nova construcció de l’escola serà de 9 unitats, i no de 7. L’escola del Montmell tindrà, esperem que ben aviat, unes instal·lacions dignes… Llegeix més»

Pla de consum de fruites

L’escola participa en aquest programa on es reparteix gratuïtament fruita i verdura fresca als escolars de segon cicle d’educació infantil i de primària.
És una iniciativa de la Unió Europea amb l’acció conjunta dels departaments d’Agricultura, Salut i Ensenyament.
Els objectius són: