Projecte amb oportunitats d’èxit educatiu a favor de l’alumnat 2020-2021 (POEFA). Un infant, un instrument. Notes al vent.

El projecte de música “Un infant, un instrument. Notes al vent”, de la nostra escola ha estat seleccionat per rebre la subvenció POEFA Projecte amb oportunitats d’èxit educatiu a favor de l’alumnat (#POEFA) en centres educatius públics de Catalunya, de titularitat del Departament d’Educació, en el marc del Programa operatiu d’ocupació, formació i educació del Fons Social Europeu 2014-2020.

L’objectiu del projecte és garantir les oportunitats d’èxit educatiu a favor de l’alumnat per disminuir la taxa d’abandonament escolar a través d’accions diferenciades, complementàries i d’espais d’aprenentatge innovadors.

El nostre projecte de música s’inclou dins de la modalitat A:

Modalitat A. Accions de reforç educatiu extern proporcionades, en horari lectiu, per orientadors, docents, professionals o assessors de reforç per als alumnes més vulnerables. Inclou activitats personalitzades d’atenció, suport a les competències bàsiques, orientació i reforç educatiu per als alumnes de necessitats específiques atenció a la diversitat en horari lectiu.

“Programa finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i cofinançat pel Fons Social Europeu”