3r – PROJECTE: La Història i la línia del temps – PREHISTÒRIA

Ja hem començat a aprendre coses de la Prehistòria:

• l’evolució humana
  • les etapes de la Prehistòria
  • l’art i la música
  • les eines
  • els descobriments

Hem reproduït la Venus de Brassempouy, una escultura del paleolític que és una de les primeres representacions humanes que ens han arribat. És molt impressionant! Té uns 25.000 anys d’antiguitat!!! L’original està feta amb ivori de mamut, però com que avui en dia és una mica difícil d’aconseguir, nosaltres l’hem feta amb fang.

També hem escoltat música del paleolític. Bé, el que alguns historiadors s’imaginen, tenint en compte els instruments que ens han arribat, com podia sonar la música del Paleolític. Escolteu, escolteu!

Us deixem aquí alguns vídeos del que hem après sobre la Prehistòria:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *