CONEIXEM L’ENTORN DE L’ESCOLA A 1r

Quantes vegades hem entrat i sortit de l’escola sense adonar-nos d’allò que tenim al nostre voltant? Al Cicle Inicial es treballen nocions relacionades amb el temps i l’espai per a saber orientar-se i ubicar-se en un lloc determinat.

És per això que, aquest primer trimestre, hem realitzat una sortida per conèixer l’entorn que caracteritza la nostra escola. El fil conductor del nostre recorregut ha estat guiat pels personatges del conte “Voy a comeDte” (treballat a priori a l’aula).

Si voleu veure les activitats que vam fer, tot el que vam veure i com ens ho vam passar, aquí us compartim unes fotografies de l’experiència.

FOTOS 1r A

FOTOS 1r B

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *