TALLER DE TEATRE

Aquest segon quadrimestre hem fet teatre. Els alumnes de segon d’ESO a l’optativa Taller d’Expressió, i els de tercer han entrat en contacte amb l’art dramàtic a través de la lectura. Vam convertir l’hora de lectura en Lectura dramàtica i d’aquí vam passar a fer… Llegeix més»

COSMOCAIXA

El 8 de març vam anar al Cosmocaixa a  fer un taller al planetari. Vam quedar a les 8:45.Vam arribar al Cosmocaixa a les 10:30,vam esmorzar ,vam entrar a dins i els monitors ens van explicar que faríem un projecte al planetari. Dintre del planetari hi havia una mitja esfera en el sostre on es veuen els signes del zodíac i ens explicaven  que tenien relació amb els mesos de l’any, també ens  van dir quan i per què passava cada eclipsi lunar i solar. Quan vam acabar de veure la projecció, ens van deixar que anéssim sols per veure-ho tot: els peixos, animals dissecats. També hi havia una bola amb un tub d’aire. Aquest tub si el movies havies d’intentar que la bola no caigués. Vam veure diferents seccions com per exemple el de la bicicleta, que era un projector amb un dinosaure i amb la bici havies de córrer amb la bici perquè el dinosaure no t’enxampés.

Quan ja vam haver  vist  totes les seccions del Cosmocaixa  vam sortir a fora a dinar, després quan vam acabar qui volia comprar alguna cosa va anar a la  botiga a fer un vol.

Nosaltres vam fer el projecte del planetari amb 1r d’ESO, tercer i quart d’ESO, perquè  hi havia vaga i no hi havia gaires monitors i per això ens vam agrupar. Van tractar el tema d’ones sonores i acústiques.

Estela, Hajar, Maria.C, Odalys, Maria.P

Escape Room

Més de 18 sales al Game Point Center.

Els alumnes de l’ESO de l’escola Sol-Ixent, el dia 22 de desembre de 2017, van anar d’excursió al Game Point Center, centre on hi ha més de 18 sales tòpiques on l’objectiu és escapar d’un espai temàtic superant proves on l’agilitat mental i el treball en equip és fonamental.

Els professors van fer grups barrejant diferents persones de cada classe, recolzant, així, la comunicació entre tots els alumnes de l’ESO.

Van entrar la meitat dels grups per començar a escoltar les normes que hi havien establertes per no córrer cap risc dins de l’aventura. Un cop van explicar les normes, van procedir a dir a quina sala havia d’entrar cada grup.

El nostre grup va consistir en dos nens de 2n de l’ESO i nosaltres, Lorena i Xavier. Vam haver d’entrar a l’última sala del primer pis: Egipte. Segons el supervisor, era una de les més difícils.

Quan vam entrar, el nostre supervisor anomenat Alec, ens va explicar la història d’aquella sala i després ens va dir que si ens travàvem, podíem demanar pistes, ja que ell ens observava a través de les càmeres. També, si algú es posava nerviós podia anar-se’n per la porta principal, però això significava que s’acabava el joc per tothom.

La història consta en què nosaltres érem egipcis que volíem arribar a ser sacerdots, però per això havíem de fer diferents proves al llarg de 30 anys. Ens trobàvem a l’ última prova, sortir d’una piràmide plena de puzles molt difícils.

Vam aconseguir sortir amb 10 minuts d’antelació, i el temps del que disposàvem era d’una hora.

Vam aconseguir convertir-nos en Sacerdots d’alt nivell!

Després de tot això vam sortir, ens vam fer un parell de fotos en grup i finalment, per acabar la visita a Barcelona, vam anar a fer un volt a Diagonal Mar, un centre comercial que estava al costat.

Va ser una sortida d’alt risc, però vam tornar sans i estalvis a casa amb un bon sabor de boca.

Game Point  Center

Lorena Rueda i Xavier Torres

Sol-Ixent

El laboratori

The laboratory

Hello! Good morning! Today we’re going to speak about the things that we do in the science class.
The sixth of November, we went to the laboratory to investigate the volume, the mass and density of the objects that Anabel gave us. Anabel and Marta… Llegeix més»

La castanyada a l’ escola Sol-Ixent.

LA CASTANYADA A L´ESCOLA SOL-IXENT

El dimarts dia 31 d’octubre els alumnes de l’escola Sol-Ixent van celebrar la Castanyada.

A primera hora de la tarda tots els cursos de l’ESO van fer classe menys 4t que havien de preparar la presentació sobre una minihistorieta per… Llegeix més»

Sortida al Món Sant Benet

El dijous 2 de novembre els alumnes de l’ESO de l’Escola Sol-Ixent vam fer una visita al monestir de Sant Benet, a prop de Manresa.
El dijous 2 de novembre els alumnes de secundària vam anar d’excursió al monestir de Sant Benet, que data del segle… Llegeix més»