La castanyada a l’ escola Sol-Ixent.

LA CASTANYADA A L´ESCOLA SOL-IXENT

El dimarts dia 31 d’octubre els alumnes de l’escola Sol-Ixent van celebrar la Castanyada.

A primera hora de la tarda tots els cursos de l’ESO van fer classe menys 4t que havien de preparar la presentació sobre una minihistorieta per als nens de primària i infantil.

Els alumnes de cicle infantil ( P3, P4 i P5) van fer diferents activitats  de balls i cançons. Concretament, P3 van cantar la cançó “El bolet”, els de P4 “Fem panellets”  i els de P5 “ Les castanyes peten peten “ .

Els nens i nenes de primària van rebre castanyes dels alumnes de 4t d’ESO, ja que es van vestir de castanyeres especialment per a ells.

Després d’haver menjat vam pujar al pati per tal d’esbargir-se i jugar una mica.

Els nens de cicle inicial (1r i 2n de primària) van veure el teatre de 4t d’ESO i els nens i nenes de cicle mitjà (3r i 4t) van preparar diversos balls com “El ball de la civada” mentre la resta s´ho mirava.

Els alumnes de 3r d’ESO (després d’haver acabat un examen de matemàtiques!) vam ajuntar les taules i les professores van començar a repartir les castanyes i diferents begudes per les classes de 1r, 2n i 3r.

En conclusió, alumnes i professors  ens vam quedar satisfets amb la celebració de la Castanyada d’aquest curs perquè ens ho hem passat genial i va ser divertit un curs més.

Carol i Jennifer