TALLER DE TEATRE

Aquest segon quadrimestre hem fet teatre. Els alumnes de segon d’ESO a l’optativa Taller d’Expressió, i els de tercer han entrat en contacte amb l’art dramàtic a través de la lectura. Vam convertir l’hora de lectura en Lectura dramàtica i d’aquí vam passar a fer un taller teatral.

En qualsevol taller de teatre l’objectiu final és representar una obra i nosaltres no hem estat menys, hem tingut la nostra estrena. El passat 5 de juny, per tancar el trimestre i el curs, els alumnes d’ambdues optatives van actuar per a tota l’escola. Les obres a representar van ser:

El casting amb segon d’ESO

Deconstruint Romeu i Julieta amb tercer d’ESO

L’experiència va ser tan positiva, la resposta dels alumnes, tant els actors i actrius com dels espectadors, va ser molt bona, i el teatre va tenir una gran acceptació a l’Escola Sol-Ixent. Modèstia a part, va ser un èxit! Tan exitoses van ser les representacions que es va decidir tornar a representar el dia 19 de juny davant dels alumnes de quart i dels pares dels artistes.

El teatre és una magnífica eina pedagògica, un mitjà excel·lent per treballar en equip. Bravo

Roger Pou
Professor del Taller de Teatre