TREBALL GLOBALITZAT A 5È

L’alumnat de 5è estem treballant diversos tallers de treball globalitzat. El grup dels escamots democràtics han creat un canal de podcast on debatran sobre diferents temes d’actualitat. Podeu escoltar els diversos podcast en aquest enllaç:

Un altre grup descobreix l’entorn natural proper a l’escola, el bosc del Boscarró, amb l’ajuda de l’expert Tomàs Pulido. Finalment, el tercer grup hem treballat el què és la màquinaria simple i la màquinaria composta a través d’idees tant genials com la construcció d’unes joguines. Un resultat espectacular gràcies a la imaginació dels nens i nenes. (molí de vent amb circuit elèctric, futbolí, circuits amb caniques, casa de nines, etc.).