Què fem a l’escola?

AMBIENTS A INFANTIL:

El treball per ambients és una metodologia que consisteix en organitzar els alumnes en diferents espais on puguin construir els seus aprenentatges de manera espontània.Els nens i nenes passen a ser protagonistes on aprenen per si mateixos, lliurement i d’una manera constructiva i activa.

       

TREBALL GLOBALITZAT:

Des de l’escola  apostem per un aprenentatge globalitzat, a partir de diferents metodologies basades en la resolució de problemes, l’aprenentatge per descobriment, o partint d’una pregunta oberta. A més, pretenem donar el protagonisme a l’alumnat, fent-lo responsable del seu propi aprenentatge. El nostre objectiu és abordar els continguts de forma globalitzada.

ROBÒTICA:

Els objectius principals de les capses Lego Wedo 2.0 són introduir l’alumnat i el professorat d’ensenyament primari i  secundari en els conceptes bàsics de:

  • Investigar, crear models i dissenyar solucions.
  • Involucrar a l’alumnat en les ciències, al convertir-les en una cosa real i rellevant.
  • Generar habilitats bàsiques de programació, pensament crític i resolució de problemes.
  • Impulsar habilitats de col·laboració i presentació.
  • Millorar l’ús de la tecnologia instrumental promovent l’empoderament de les dones.

La robòtica educativa també vol fomentar l’interès i crear vocacions dels alumnes per les disciplines cientifico-tècniques, i crear una xarxa d’intercanvi de coneixement i col·laboració permanent entre professional investigador i docents en actiu.

INNOVAMAT:

Innovamat és una proposta de matemàtiques per a l’aula d’Infantil i Primària que vetlla per aconseguir que els infants aprenguin de manera més competencial significativa, a través de la manipulació i la conversa.