AMBIENTS A INFANTIL:
El treball per ambients és una metodologia que consisteix en organitzar els alumnes en diferents espais on puguin construir els seus aprenentatges de manera espontània.Els nens i nenes passen a ser protagonistes on aprenen per si mateixos, lliurement i d’una manera constructiva i activa.
TREBALL GLOBALITZAT:
Des de l’escola apostem per un aprenentatge globalitzat, a partir de diferents metodologies basades en la resolució de problemes, l’aprenentatge per descobriment, o partint d’una pregunta oberta. A més, pretenem donar el protagonisme a l’alumnat, fent-lo responsable del seu propi aprenentatge. El nostre objectiu és abordar els continguts de forma globalitzada.
ROBÒTICA:
Els objectius principals de les capses Lego Wedo 2.0 són introduir l’alumnat i el professorat d’ensenyament primari i secundari en els conceptes bàsics de:
- Investigar, crear models i dissenyar solucions.
- Involucrar a l’alumnat en les ciències, al convertir-les en una cosa real i rellevant.
- Generar habilitats bàsiques de programació, pensament crític i resolució de problemes.
- Impulsar habilitats de col·laboració i presentació.
- Millorar l’ús de la tecnologia instrumental promovent l’empoderament de les dones.
La robòtica educativa també vol fomentar l’interès i crear vocacions dels alumnes per les disciplines cientifico-tècniques, i crear una xarxa d’intercanvi de coneixement i col·laboració permanent entre professional investigador i docents en actiu.
INNOVAMAT:
Innovamat és una proposta de matemàtiques per a l’aula d’Infantil i Primària que vetlla per aconseguir que els infants aprenguin de manera més competencial i significativa, a través de la manipulació i la conversa.