L’OBJECTIU PRINCIPAL DE L’EDUCACIÓ ÉS CREAR PERSONES CAPACES DE FER COSES NOVES, I NO SIMPLEMENT REPETIR EL QUE ALTRES GENERACIONS HAN FET.

JEAN PIAGET

DIADA DE LA MÚSICA

EL 22  de novembre vam celebrar la diada dels músics. Durant tot el dia, vam fer diferents activitats relacionades amb la música. Per començar, audicions de diversos alumnes de l’escola que van interpretar temes  amb diferents instruments com el piano, la guitarra, el violí, els… Llegeix més»

ELS CAVALLETS

Quart, engrescats en el projecte del trimestre “Els cavallets”. Una atracció de fira. Ens hem documentat en la seva història, hem estudiat els elements mecànics i electrònics i els hem programat per entendre el seu funcionament. Tota una feinada!

TREBALLEM ELS SENTITS

Els alumnes de primer han treballat els sentits a l’àrea de medi. Primer van començar identificant, per grups, objectes i quins sentits estaven relacionats. Després hem fet uns experiments molt divertits: olorar cafè, tastar suc de llimona, esbrinar un dibuix amagat, identificar quin so sentiem… Llegeix més»