L’OBJECTIU PRINCIPAL DE L’EDUCACIÓ ÉS CREAR PERSONES CAPACES DE FER COSES NOVES, I NO SIMPLEMENT REPETIR EL QUE ALTRES GENERACIONS HAN FET.

JEAN PIAGET

COLÒNIES DE 4t

Els alumnes de 4t van marxar 3 dies de colònies. Van fer un viatge al passat i es van poder ficar a la pell de cavallers/es, princeps i princeses, druïdes, arquers/es, joglars… s’ho van passar molt bé!

Llegeix més»

SOM EMPRENEDORS!

Els alumnes de cinquè van participar al “VadeFires” on van poder vendre els productes que han creat. Va ser tot un èxit!
L’alcaldessa de Canyelles va fer entrega d’uns diplomes de reconeixement com a grans emprenedors/es!
Amb els guanys aconseguits, es farà una donació al CAAD Penedès… Llegeix més»

LES AUS

Els de 5è hem estat estudiant les aus. Com a treball final hem fet casetes i menjadores pels ocells de la zona. Després d’exposar-les a l’escola uns dies, les penjarem a l’exterior per a que els ocells les puguin fer servir.
Molt bona feina nois i… Llegeix més»

JORNADA ESPORTIVA

Els alumnes de l’escola Sant Nicolau vam gaudir d’una jornada esportiva. Els de primària vam començar el matí fent un cross, per després practicar diferents esports: Bàsquet amb cadira de rodes, pàdel, futbol, cars, hockey… A la tarda alguns alumnes van fer diferents exhibicions d’activitats… Llegeix més»