LLIBRES DE TEXT CURS 20-21

Clicant al següent enllaç podreu veure el llistat dels llibres de text del curs 2020-21:

llibres de text 20-21

Aquest any com ja sabeu la majoria, no disposem al poble d’un lloc on ens puguin donar el servei de la venda dels llibres del curs vinent.

Així que aquest any des de l’AMPA us enviem el llistat complet dels llibres pel nou curs  2020/21 i us donarem una opció/recomanació per poder fer la compra d’aquest curs.

Pàgina web que col·labora amb Amazon, des del qual podeu escollir el centre escolar i poder comprar directament els llibres i que us els portin a casa directament.

(Nota: ja s’ha enviat el llistat de llibres d’aquest curs nou, estem a l’espera que s’actualitzi el curs a la web, que aviat estarà)

A partir d’aquí, tothom és lliure de fer el que més l’interessi, comprar-ho des d’Amazon llibres de text, fer la comanda a qualsevol llibreria, fer la compra a través d’altres medis.

NOTA IMPORTANT PELS CURSOS QUE SOCIALITZEN: Recordeu que a partir de tercer podeu socialitzar els llibres, això vol dir que no cal que compreu els llibres que socialitzeu, els haureu de treure de la llista de compra si ho feu a través d’Amazon llibres.