Botiga d’hort ecològic a l’escola!

Quin gran èxit la botiga d’hort ecològic de l’escola! ?
Portem tot el curs treballant de valent amb el nostre hort i avui hem venut totes les verdures que hem collit! Molt contents i contentes de veure que el nostre esforç ha tingut recompensa!
Gràcies a mestres, alumnes i famílies que us heu acostat aquesta tarda a comprar els productes que hem cuidat aquests mesos, no ha quedat res! ??
Amb els diners que hem aconseguit podrem plantar més verdures i hortalisses i seguir treballant al nostre hort que tant estimem.
Gràcies de nou per la vostra confiança i recolzament, esperem que aquesta nit sopeu molt bé les nostres verdures ???