RODAJOCS

Dimecres dia 2 els nens i nenes de cicle mitjà vam anar a Flaçà per participar al Rodajocs. Les escoles de Flaçà, Bordils, Celrà, Sarrià de Ter, Sant Julià de Ramis i Cervià de Ter també van participar-hi. En aquesta trobada les escoles van estar amb els grups estables. Esperem que el curs vinent es pugui fer amb normalitat i es barregin els nens i nenes de les diferents escoles.

Ens ho vam passar molt i molt bé. Vam poder veure antics companys de classe i d’escola, ja que l’alumnat de primer de batxillerat de l’Institut de Celrà van fer de dinamitzadors/es.

Us deixem un enllaç on podeu veure les fotografies que ens han passat des del Consell Comarcal del Gironès.

Aquí podeu veure més fotos.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *