DIA DE LES MATEMÀTIQUES

El dia 12 de maig va ser el dia escolar de les matemàtiques. A l’escola vam pensar que seria una bona idea organitzar jocs matemàtics i passar una jornada especial.

Després del pati vam fer grups barrejats de P3 a 6è i vam anar jugant a diferents jocs que tenien a veure amb les matemàtiques com ara: el mocador, el tres en ratlla, construccions, el bingo, estimació amb pesos, etc… cada grup va passar per  tots els jocs. Els més grans van ajudar als més petits.

Vam passar una bona estona junts i vam gaudir de les matemàtiques a través del joc.

Per veure les fotos cliqueu aquí