DIA DE LES MATEMÀTIQUES I CONCURS

El dia 12 de maig va ser el dia de les matemàtiques escolars així que vam decidir organitzar set jocs relacionats amb aquestes. Alguns dels jocs van ser el mocador, el geoplà, construccions amb capses de formes i mides diferents, el tangram, etc.
Vàrem fer grups barrejats de més grans i més petits així entre tots/es ens vam ajudar i vam passar una bona estona.
En finalitzar els jocs vàrem anunciar la guanyadora i el guanyador del concurs “posa nom a l’espai del material matemàtic”.
La guanyadora del concurs de dibuix va ser la Jana Pozo (podeu veure el seu dibuix a la portada d’aquest article) i el guanyador del nom més original va ser en Pol Pairet amb “La cova matemàtica”.
Agraïm a tot l’alumnat la seva participació i originalitat a l’hora d’elaborar els dibuixos i pensar noms.
Podeu veure les fotografies aquí.

LA COVA MATEMÀTICA