ANEM AL TRUETA

Ahir dia 29 una representació d’alumnes i mestres vam visitar les instal·lacions de pediatria de l’Hospital Trueta de Girona.

Els diners de la cursa solidària del curs passat els vam donar a Pediatria ICS Girona i com a agraïment ens van convidar a fer aquesta visita.

Quan vam arribar ens esperaven 5 treballadores amb un cartell de benvinguda fet pels nens i nenes. Ens van fer una visita guiada per tota la planta. Vam veure l’escola que tenen, la sala de cures, les habitacions… Després ens van explicar a què destinarien els diners (1.305 €). Nosaltres vam explicar com havíem aconseguit els diners.

Volen destinar els diners al projecte “SOMIA I VOLA”. Volen comprar unes ulleres de realitat virtual per a la sala de cures. Així quan els nens i nenes estiguin sent atesos en aquesta sala podran estar veient dibuixos animats i d’aquesta manera reduir l’ansietat.

Ens va agradar molt la visita i vam poder conèixer de primera mà a què es destinarien els diners de la cursa.

Aquí podeu veure les fotos de la visita.

Comissió de la Cursa Solidària.