Visita de la il·lustradora: Anna Clariana

Ahir dimecres 24 d’abril, dins dels actes de la setmana cultural, vam rebre la visita de la il·lustradora Anna Clariana. D’ella són les diferents il·lustracions dels llibres que hem treballat a classe, per cicles, durant el segon i tercer trimestre.

Ens va explicar com van ser els seus inicis com a il·lustradora i el contacte amb el món del dibuix.

Els alumnes es van preparar preguntes que li van fer i molt amablement va anar contestant. A més, va anar dibuixant una petita il·lustració relacionada amb el llibre que els infants havien llegit.

Va ser una jornada molt amena i ho va dinamitzar molt, que l’alumnat li va encantar.

Accediu al Drive per tal de veure les fotos del taller amb ella.

Moltes gràcies, Anna Clariana!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *