Consell escolar

El consell escolar és l’òrgan de participació dels diferents sectors de la comunitat educativa en el govern del centre.

Un cop realitzades les darreres eleccions al Consell Escolar (22/11/2023), la composició és la següent:

CÀRREC NOM
President / Director del centre Fernando Cano
Cap d’Estudis Anna Payet
Secretària Gisela Barea
Representants del sector mestres Laia Teixidor

Carme Sala

Jordi Garcia

Mireia Lloveras

Olga Soy

Representants del sector famílies Eli Pagès

Montse Garcia

Anna Rodríguez

Laura Teixidor

Lua de la Cañina (representant AFA)

Representant PAS/PAE Marta Solà
Representant de l’ajuntament Arnau Casademont (convidat:Pere Pujolràs)

Comissions

Per veure’n la composició cliqueu aquí.

Funcions

Corresponen al consell escolar les funcions següents:

• Estar informat del Projecte Educatiu del Centre (PEC) i fer-ne les oportunes valoracions i propostes de millora.
  • Supervisar i avaluar el desenvolupament de la programació general anual (PGA), en l’àmbit docent i en l’àmbit administratiu, i dels resultats que se’n obtenen, recollits en la memòria anual .
  • Ser consultat sobre el contingut de les Normes d’organització i del funcionament del centre (NOFC) i de les successives adequacions i vetllar perquè s’apliquin.
  • Estar informat dels acords de coresponsabilitat, convenis i altres acords de col·laboració del centre amb entitats i institucions.
  • Participar en el procediment de selecció i en la proposta de cessament del director o directora.
  • Intervenir, si escau, en la resolució dels conflictes i revisar les sancions als alumnes.
  • Participar en les directrius per a la programació d’activitats escolars complementàries i d’activitats extraescolars, i avaluar-ne el desenvolupament.
  • Qualsevol altre que li sigui atribuïda per les normes legals o reglamentàries.

Acords

Per veure’ls cliqueu aquí.