SANTAESPORT I JORNADA ESPORTIVA

El passat divendres 22 de març va tenir lloc la Santaesport, la prova d’orientació en la que participen els i les alumnes de Primària.

Per una banda, es va organitzar una cursa per l’escola en la que va participar l’alumnat de cicle inicial. Es van amagar les pistes per diferents llocs del pati i els infants, mapa de l’escola en mà, van haver de trobar-les. Els va agradar molt!

I per un altra banda, l’alumnat de cicle mitjà i superior va fer la prova d’orientació per tot poble, acompanyats pels mestres i algunes famílies. Llavors, en un espai de temps de 2 hores, van haver de buscar les pistes (valises) que eren amagades pels diferents indrets de Medinyà, amb l’ajuda d’un mapa. S’ho van passar genial i tots els grups van aconseguir la fita de trobar-les totes!

Finalment, a la tarda, tot l’alumnat de primària va participar en la jornada esportiva i va gaudir molt dels diferents jocs que es van organitzar al pati. Va ser genial!

Per veure les fotos, podeu entrar al Drive i veure-les. Esperem que us agradin!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *