Projecte Donació de sang

Durant tot el curs, l’alumnat de cicle mitjà ha realitzat el projecte de donació de sang. Aquest projecte s’ha treballat de manera transversal, des de Llengua Catalana realitzant la frase del cartell, a Plàstica elaborant el logotip del mateix cartell, o a Coneixement del Medi… Llegeix més»

Visita de la il·lustradora: Anna Clariana

Ahir dimecres 24 d’abril, dins dels actes de la setmana cultural, vam rebre la visita de la il·lustradora Anna Clariana. D’ella són les diferents il·lustracions dels llibres que hem treballat a classe, per cicles, durant el segon i tercer trimestre.
Ens va explicar com van ser… Llegeix més»

Treball de llengua a Cicle Inicial

Durant el curs, s’ha anat treballant la llengua a partir de diferents tipologies textuals com el còmic, la notícia, l’endevinalla…Pel que fa a lectura la treballem en molts moments durant la setmana, destacant la lectura a la biblioteca, a l’aula, i el projecte dels Padrins… Llegeix més»

COLÒNIES A EL VILÀ

El passat 14 i 15 de març, tot l’alumnat, des d’I3 fins a 6è, va anar de colònies a El Vilà (Banyoles).
Va ser una estada molt positiva on els infants van realitzar diferents activitats cooperatives molt interessants. A més, van poder gaudir del tren Pinxo… Llegeix més»

L’Aparell Locomotor

Benvolgudes famílies,

Aquest trimestre hem estat treballant els músculs, ossos i articulacions. Vam agafar potes de pollastre, una cuixa i un os de vedella. Vam descobrir que els ossos són durs per fora, a la part interior són esponjosos i de color rosat. També que feien… Llegeix més»

EXCURSIÓ A GIRONA

El passat dilluns 5 de febrer els i les alumnes de cicle mitjà vam anar d’excursió a Girona. Al matí vam anar a veure l’obra de teatre en anglès Tarzan, i després vam fer un petit joc/recorregut per descobrir alguns raconets i curiositats del Barri… Llegeix més»

Carnestoltes

Durant les darreres dues setmanes els infants de l’escola han gaudit de la setmana de Carnestoltes. Tot va començar amb un vídeo que el Rei Carnestoltes els va fer arribar, on els explicava quines consignes havien de continuar durant aquella setmana. Els i les alumnes van gaudir… Llegeix més»

PROPOSTES D’HIVERN A EDUCACIÓ INFANTIL

Durant aquest mes de gener els alumnes d’educació infantil hem estat treballant diferents propostes educatives sobre l’hivern de lectoescriptura, de matemàtiques, de plàstica, de motricitat fina i d’experimentació.
Els infants de la llar han gaudit moltíssim amb la proposta d’experimentació amb el paper de wc. Van començar… Llegeix més»

Vídeo Els Pastorets

Ja teniu a punt el vídeo d’Els Pastorets, obra de teatre que va realitzar tot l’alumnat el passat 19 de desembre.
El trobareu al Drive, a la carpeta de Festes Compartides.

Esperem que us agradi!

Sortida al Museu Dalí

El dijous 23 de novembre els i les alumnes de cicle mitjà i cicle superior vam anar d’excursió a Figueres. Vam visitar el Teatre-Museu Dalí, endinsant-nos en el món i pensament de l’artista, i descobrint detalls i curiositats de les seves obres.
Vam compartir un dia… Llegeix més»

VÍDEO PREGÓ FESTA MAJOR 2023

Benvolgudes famílies,
com bé sabeu, a principi de curs, l’alumnat de 3r, juntament amb alguns avis i àvies del poble, van gravar un vídeo molt emotiu per donar la benvinguda a la Festa Major de Medinyà.
Aquest vídeo es va poder reproduir com a pregó de la… Llegeix més»

Activitats nadalenques

Durant les darreres setmanes, l’alumnat de l’escola ha portat a terme diverses activitats nadalenques, tant a l’aula com en altres espais.
Cal destacar la cantadeta de nadales que els infants van fer el 15 de desembre a la Plaça de la Font. Va ser tot un… Llegeix més»