ENTORNS COL·LABORATIUS

ELS ENTORNS COL·LABORATIUS

Ens permeten conèixer tot allò que volem aprendre sobre el medi natural i social. Els projectes, les càpsules d’aprenentatge i els reptes són les estratègies que ens permetran endinsar-nos en el nostre entorn. Es tenen en compte els interessos de l’alumnat i també els elements prescriptius del currículum.

Els projectes s’inicien a partir del nom de la classe que trien els infants. L’alumnat tria el seu nom a infantil i cicle mitjà. Aquests projectes serveixen als infants per endinsar-se en el món de la investigació i la recerca.

Per aquest curs, les nenes i els nens del Rius han iniciat els seus projectes amb els següents temes : 3rA Les palmeres, 3r A : les plantes carnívores,  2nB-Dinosaures, 2nA-Galàxies, 1rA-Arc de Sant Martí i 1rB Prehistòria,  P3A, la xocolata; P3B, Pingüins i Pingüines; P4A, el gel; P4B: Conills i conilles; P5A, les tortugues i P5B, els volcans.