Educació Física a casa. Dansa Ara, Raid Atlètic

EDUCACIÓ FÍSICA

Hola nenes i nens de l’escola. El Cesc i el Dani us trobem a faltar molt. Sabem que és complicat estar-se a cas, però no per aquest motiu ens obligaran que estiguem asseguts sense fer res.

Per no perdre l’activitat encara que estiguem a casa, podem…: CLIQUEU ELS ENLLAÇOS DE COLOR VERD

PER TOTA LA FAMÍLIA

REPTES SALUDABLES AMB LA FAMÍLIA

1-TCS_L’escola fa esport a casa

2. KIDS EXERCICEKids Exercise

3- GIMNÀSTICA PER A NENS

4- ENTRENAMENT MÉS INTENS: TABATA

5- PILATES PER A PRINCIPIANTS

Joc “Con la comida no se juega” joc per conscienciar sobre l’alimentació saludable.

EN REFERÈNCIA AL CURRÍCULUM DE L’ALUMNAT DE 2n i DE 5è

Del programa l’Esport fa a l’Escola.

1- DANSA ARA:.

LA COMPANYIA  FACTORIA MASCARÓ ENS HA FET ARRIBAR AQUEST MISSATGE:

Aquí teniu dos nous vídeos fets per la Laida i pel Jordi de Factoria Mascaró per aprendre dues de les Danses d’aquest curs. Us animem que l’alumnat de 2n de primària que pugui vagi treballant aquestes danses amb les famílies perquè estem preparant un esdeveniment online per finals del mes d’abril. Aquí teniu els vídeos per poder mirar i repassar les danses.

CARPETA AMB ELS ARXIUS DE VÍDEO

2- RAID ATLÈTIC

EN REFERÈNCIA A L’ACTIVITAT QUE TENÍEM PREVISTA FER A L’ESTADI, ENS HAN PREPARAT AQUESTES ACTIVITATS D’ENTRENAMENTS D’ATLETISME A CASA. (Teniu 3 pdf)

ENTRENAMENTS D’ATLETISME A CASA