EI: Setmana literària

La darrera setmana l’escola ha celebrat la setmana literària incloent el dia més important de tots, la diada Sant Jordi, el 23 d’abril.

Durant aquests dies les aules d’infantil s’han omplert de propostes amb cavallers i cavalleres, dracs, castells, roses, prínceps i princeses de llegenda. Els microambients també han estat dedicats a les lletres, els contes i les històries. La biblioteca de l’escola ha estat un dels espais protagonistes tota guarnida amb diferents racons.

Per Sant Jordi vam crear uns contes cooperatius per classe i en un petit acte ens van donar lots de llibres per ampliar les biblioteques d’aula, també vam visitar la paradeta i vam fer les danses.

I cop a cirereta del pastís, aquest curs hem tornat a gaudir de les famílies dins les aules fent de contacontes.

Ha estat una setmana emocionant i plena!

Aquí les fotografies d’EI3.

Aquí les fotografies d’EI4.

Aquí les fotografies d’EI5.