Activitats del Menjador escolar

Hola famílies!

Avui us volem fer un recull de les darreres activitats que des del Menjador Escolar s’han realitzat aquests darrers dies. Com podeu veure, el nostre Menjador no s’atura per a res!

TALLER DE CUINES, POSTRES DIVERTIDES

21 DE MARÇ DIA INTERNACIONAL DELS BOSCOS / 29 DE MARÇ DIA INTERNACIONAL DE L’AIGUA

Scolarest a través del seu projecte “ VAIG DE VERD” es va sumar a aquesta acció per conscienciar a les famílies sobre la cura i conservació del medi ambient i l’ús responsable dels recursos naturals. Aquesta celebració va ser una bona oportunitat per valorar tots els beneficis que ens brinden els arbres i de celebrar les maneres en què, els boscos, es mantenen i protegeixen.
El nostre menjador es va vestir de verd i es van dur a terme accions de conscienciació per a benefici del med

i ambient. Vam celebrar aquest gran dia tots vestits amb alguna peça verda.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *