Quina biblioteca tan xula tenim al Pinya de Rosa!

Heu vist quina biblioteca més bonica que tenim?

Després d’un període de renovació, avui us volem mostrar algunes imatges d’aquesta aula tan bonica.

Fa algunes setmanes, els nens i nenes del Pinya van omplir un qüestionari amb aquells llibres que més els interessaven o els agradaria llegir. Amb aquestes respostes, l’escola ha comprat un munt de llibres nous per tal de renovar l’estoc de llibres, i perquè aquests siguin molt més motivadors i actuals per als nostres alumnes. A més, l’aula ha adaptat i renovat també els seus espais, dotant l’espai de zones de lectura en catifes, en petits sofàs i taules i cadires, perquè cadascú pugui triar on es trobarà més còmode llegir.

Estem molt orgullosos d’aquest espai, que s’uneix a tantes altres aules que poc a poc van actualitzant i modernitzant l’escola.

Ara només ens queda gaudir-la molt!

Aprofitem per enviar-vos una molt forta abraçada!

Escola Pinya de Rosa