Nova aula a l’escola!

La matèria no es crea ni es destrueix, només es transforma.

A la segona meitat del segle divuit, el científic francès Antoine-Laurent de Lavoisier va fer aquesta afirmació davant de la comunitat científica.

A l’escola Pinya de Rosa, aquests dies, ha passat una cosa semblant, ja que hem transformat dues petites aules del primer pis en una gran aula, que aquest any servirà per portar a terme les classes d’anglès que actualment es fan a la Biblioteca.

Les obres d’enderrocament de la paret mitgera que separava les dues petites tutories es van dur a terme el passat dilluns. Al llarg d’aquesta setmana s’ha pintat i, finalment, ahir, vam poder acabar-la de muntar amb les taules i cadires. A partir de dilluns, ja es podran portar a terme les classes amb normalitat en aquesta aula.

Aquesta nova aula ens ajudarà a recuperar l’ús de la biblioteca de l’escola durant les hores de classe i ens permetrà maximitzar i rendibilitzar un espai que, en un any en el qual sabeu que estem tan justos d’aules, de ben segur ens farà un servei molt gran.

Seguim!