Festa de Final de curs i Graduació de sisè

Estimades famílies,

Quin dia més intens, el d’ahir!

D’una banda, al matí vàrem gaudir de la Festa de Final de curs que l’AMPA ens va organitzar. Un matí de circ, jocs gegants i moltes sorpreses que varen omplir el dia de color i alegria. Us compartim l’enllaç al vídeo que l’AMPA ha creat, editat i penjat al seu compte d’Instagram:

I a la tarda vàrem tenir el privilegi i el luxe d’acomiadar a una promoció més al Pinya de Rosa.

Com cada any, va ser una barreja d’emocions: l’alegria del moment, l’emoció de veure els rostres dels vostres fills i filles i els sentiments contraposats de veure com se’n van de la nostra escola, però que s’han fet grans i és hora que facin el salt a l’Institut.

En nom de tot els membres de la Comunitat Educativa del Pinya de Rosa, us desitgem un futur ple de reptes acomplerts i èxits que encara estan per arribar!

Aprofitem per enviar-vos, també, famílies del Pinya, una molt forta abraçada i us desitgem un molt bon estiu!

Escola Pinya de Rosa