Etwinning

Estimades famílies,

Avui us presentem un projecte que realitzem des de fa alguns cursos a la nostra escola.

Aquest curs 22-23 hem participat en un projecte eTwinning anomenat “Pen-pal to E-pal: International friendship” on hem conegut nens i nenes de Turquia, Polònia, Sèrbia, Eslovàquia, Àustria i Itàlia.

Vàrem començar escrivint-nos una carta on ens presentàvem i alguns d’ ells fins i tot ens varen enviar fotografies de les seves famílies! Després de la carta vam començar a escriure emails, la part que més il·lusió feia era quan rebíem notícies seves  i les podíem llegir.

Fa poc vam poder fer una videotrucada, cada alumne presenta el seu poble i país en un power point on explicava les seves religions, costums, monuments, etc…

De part dels alumnes de 6è pensem que aquest projecte ha sigut molt divertit i una manera d’aprendre dels altres països d’Europa i al mateix temps practicar la llengua estrangera.

A continuació teniu un enllaç a una entrevista que ens van fer respecte d’aquest projecte a l’escola:

Una manera molt bonica de fer Pinya amb la resta del món!