Ens visita un autor!

Aquest matí hem rebut la visita de l’Òscar Sardà, autor del llibre El follet Oriol i l’aventura de la xocolata.

L’Òscar ha vingut a presentar el seu llibre davant dels alumnes de segon de l’escola Pinya de Rosa.

Ens hem trobat a la biblioteca, on la mestra ha llegit el conte mentre l’autor anava il·lustrant la història a la pissarra. Quina facilitat per dibuixar!

Després, els nens i nenes han pogut fer-li preguntes sobre la seva vida professional i sobre el llibre que presentava.

I és que resulta que els nostres alumnes eren experts en aquest llibre, ja que l’havien llegit amb anterioritat a l’escola, i a més havien fet tota una sèrie de tasques a l’aula que el nostre autor ha pogut anar a veure acompanyat dels petits i petites. Cal dir que ens ha felicitat per la feina feta, i les preguntes han estat d’allò més interessants.

Ha estat un matí literari molt complet i apassionant. Si fins i tot ens ha signat tots els llibres! I amb un dibuix fet a mà!

Una activitat molt engrescadora que de ben segur ha fet florir en els vostres fills i filles la imaginació i les ganes de llegir.

Aprofitem per enviar-vos una forta abraçada!