Dia mundial de la ràdio – 100 anys explicant històries

Estimades famílies,

Avui celebrem el Dia mundial de la ràdio. Aquest any se celebren 100 anys de la primera retransmissió radiofònica a Catalunya. El Centre de Recursos Pedagògics de la Selva 2, que té la seva seu a Blanes molt a prop de la nostra escola ha participat en una activitat col·laborativa amb altres CRPs i escoles de Catalunya.

A l’escola Pinya de Rosa, quan vàrem rebre l’encàrrec de col·laborar-hi, ens hi vàrem tirar de cap. Fa pocs dies, unes alumnes de sisè de l’escola van anar personalment al CRP a gravar un petit podcast sobre l’himne de l’escola. Aquest podcast el podeu trobar en aquest enllaç. que us durà al llistat de tots els podcasts elaborada pel CRP.

I si voleu escoltar el nostre, el podeu trobar també aquí: himne del Pinya.

Esperem que gaudiu molt d’aquesta gravació, i us recordem que en aquesta mateixa web podeu trobar el nostre propi Podcast, l’InfoPinya, a l’apartat de projectes del nostre menú.

Felicitem a la ràdio pel seu centenari, i esperem gaudir d’aquest mitjà durant molts anys més!

Escola Pinya de Rosa.