BEQUES DE MENJADOR

Benvolgudes famílies,
Fins ara només podíeu fer telemàticament o via correu ordinari la sol·licitud de beca de menjador.
En aquests moments l’Ajuntament de Blanes posa a disposició de les famílies un espai i un calendari per poder-vos ajudar en aquests tràmits. A partir de dilluns dia 8 de juny, i fins el dia 19 de juny, podreu recollir les sol·licituds al carrer Ample número 11, on es troba la Seu de Joventut, en l’horari de 8.30 a 14.30 hores.
Només cal que tingueu l’IDALU dels vostres fills i filles. Aquest número d’identificació el podeu trobar en aquesta mateixa aplicació, clicant a baix de tot, a l’esquerra, on posa alumnes. Allà us surt el nom del vostre fill/a i entre parèntesis un número. Aquest és l’IDALU. Aquest número també el podeu trobar a les notes d’Esfera i apareix com a Identificador de l’Alumne/a.
Si teniu problemes per trobar-lo ens podeu trucar a l’escola, de dilluns a divendres de 9 a 13 h.
Recordeu que els alumnes que s’han d’incorporar a P3 el curs vinent encara no disposen d’aquest número. Fent constar a la sol·licitud que faran P3 ja n’hi haurà prou, de moment, i després ja ens demanaran el número a nosaltres.
Desitgem que tots i totes estigueu bé.
Equip Directiu
Escola Pinya de Rosa