Assistència a l’escola. Educació Primària 6è

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem que el dia 1 de juny es preveu l’obertura dels centres escolars. Pels alumnes de 6è es preveu la tornada voluntària en grups de 13 alumnes com a màxim.

Recordeu que el retorn a l’escola és voluntari i que no farem classes. Els tutors continuaran fent les videotrucades i el treball continuarà sent telemàtic. A l’escola només es farà un acompanyament emocional si els vostres fills ho necessiten i un retrobament amb alguns dels seus companys. No us podem garantir que els alumnes estiguin a la seva aula ni amb el seu tutor/a.

Per organitzar-nos necessitem saber si el vostre fill/a vindrà a l’escola. Els alumnes que decideixin venir a l’escola hauran de venir només els divendres. Marcarem dues franges horàries de 9h a 10’30h i de 11h a 12’30h.

Us adjuntem el document de Declaració responsable que caldrà portar degudament complimentada en cas que calgui venir a escola:

Declaració responsable alumnes de primària 6è

Heu de respondre el formulari que us arribarà per l’app dient si el vostre fill/a vindrà o no a l’escola el més aviat possible.

Salutacions.

L’equip directiu.