PREINSCRIPCIÓ 2022/2023

ALUMNES ASSIGNATS AL CENTRE I LLISTA D’ESPERA

Benvolgudes famílies.

Ja disposeu del llistat d’alumnes assignats al centre i la llista d’espera. El període per matricular als alumnes serà del dimarts 21 al dimecres 29 de juny. No s’ha de demanar cita prèvia.

És important que porteu la següent documentació (sobretot els alumnes que han fet la preinscripció en un altre centre):

• Fotocòpia per davant i darrere del DNI/NIE del pare/mare i alumne (si tenen DNI/NIE, Passaport).
  • Fotocòpia de la Targeta Sanitària (TIS).
  • Fotocòpia del Padró.
  • Fotocòpia targeta de família nombrosa, monoparental, discapacitat… (si es cau).
  • Fotocòpia de l’informe de discapacitat. (si es cau).
  • 3 fotos actualitzades mida carnet.
  • Fotocòpia llibre de vacunes.

Per qualsevol dubta, podeu trucar a l’escola que us ajudarem amb molt de gust.

Benvinguts al Pinya de Rosa!

LLISTA D’ALUMNES ASSIGNATS AL CENTRE

LLISTA D’ESPERA

OFERTA DEFINITIVA

Aquesta és l’oferta definitiva de places que tenim a l’escola a dia 9 de juny de 2022. Demà sortirà el llistat d’admesos i exclosos i la llista d’espera.

LLISTAT ORDENAT AMB NÚMERO DE DESEMPAT

Ja teniu a la vostra disposició la llista de sol·licituds que han demanat en primera petició l’escola Pinya de Rosa amb la puntuació definitiva i ordenada amb el número de desempat. El dia 10 de juny sortiran les llistes d’admesos i exclosos a l’escola.

A partir del dia 11 de maig es generaran les llistes ordenades amb el número de desempat 1.013.

Tingueu en compte que no són les llistes d’admesos i exclosos al centre. En aquest llistat surten les preinscripcions que s’han fet a l’escola i el barem de punts que té cada família.

Aquestes llistes, les publicarem tant al web de l’escola com a la porta d’entrada (accés pel c/ Rubén Darío, 12).