Moniatos de fantasia.

El passat dia 31 d’octubre l’escola va celebrar, un any més, la festa de la Castanyada. Seguint la tradició d’aquestes dates, l’escola va realitzar diferents activitats: al matí, cada classe es va reunir amb la seva classe agermanada per poder compartir una estona amb els agermanats i fer diferents activitats. Alguns explicaven contes de la Castanyera, d’altres els cantaven cançons, altres preparaven petites activitats de plàstica… va ser una estona molt bonica.

I a la tarda, cada aula va buscar un espai on fer un berenar amb productes de tardor.

Però també, aquests dies, us vàrem demanar si volíeu col·laborar portant moniatos decorats.

La resposta, podem dir, va ser espectacular! Més de 300 moniatos de totes mides i amb creacions del més curioses i divertides van omplir la planta baixa del nostre centre. No tenim prou fotografies per mostrar-los tots, però us compartim un petit tast d’aquestes creacions, que també vau poder veure en l’activitat de portes obertes d’aquella mateixa tarda.

Només podem donar-vos les gràcies per la vostra col·laboració i la motivació de tots, grans i petits, per convertir l’escola en una sala d’exposicions com la que vàrem aconseguir entre tots.

Queda molt clar, que ENTRE TOTS, FEM PINYA!