TEATRE “Activitat extraescolar” AL TEATRE DE L’ESCORXADOR

Hola famílies!!! Avui ha començat la Mostra del Teatre Escolar al teatre de l’Escorxador de Lleida. Els nens i nenes de la nostra escola que fan TEATRE cada dimecres al migdia com a activitat extraescolar, han participat…la resta de companys i companyes i alguns familiars els hem acompanyat. Quina bona experiència!!! Des del Pla Educatiu d’Entorn es subvenciona aquesta activitat inclusiva i cohesionadora. Gràcies també a l’aportació de la nostra AMPA!!!!

EXPOSEM ELS NOSTRES INVENTS

Els alumnes de Cicle Mitjà, durant aquest segon trimestre, han estat estudiant i treballant al voltant del tema dels invents.

Com a cloenda han volgut convidar a la resta de companys de l’escola per presentar-los els invents i creacions que van idear.

Sempre, enfrontar-se a un nombrós públic fa respecte, però s’ha de dir que ho han superat amb nota!!!

Clicant a la foto podrem veure la resta d’imatges de la jornada.

CLUB VALENT PARDINYES

El divendres, 29 de març de 2019, va ser un dia molt especial a l’Escola Pardinyes. Es va posar en marxa oficialment el CLUB VALENT PARDINYES, una iniciativa que ens ha de portar a millorar tant col·lectivament com individual i ser capaços d’impregnar l’escola amb la NORMA que ens regeix.

Què es necessita per ser del CLUB??? Mostrar actituds valentes (ajudar, compartir, tractar bé els altres).

Tots hi som i no volem ningú fora!!!

Visca el CLUB VALENT PARDINYES!!!!

Podeu veure les fotos de la jornada clicant a la imatge.

ENS VISITA EL FORÇA LLEIDA (BÀSQUET)

El passat dijous, 28 de març, una delegació del Força Lleida representada pels jugadors Djukan Djukanovic i Juan Oliva, i un membre del departament de màrketing i exalumne de l’escola, Rafa Sánchez, van visitar l’escola, van fer una xerrada sobre valors i esport als alumnes de cicle superior i van finialitzar amb una pràctica de bàsquet al pati.

Van convidar a totes les nenes i nens de l’escola a assistir al partit que divendres els va enfrontar contra el TAU CASTELLÓ.

Moltes gràcies per la vostra visita i esperem que assoliu molts èxits!!!

Clicant a la imatge podreu veure la resta de fotos de la jornada.

La Vella Quaresma

Hola famílies!
Ja fa tres setmanes que a l’escola Pardinyes ha arribat la Vella Quaresma. Un personatge molt peculiar que ens ajuda a realitzar el compte enrere per les vacances de Setmana Santa.
La Vella Quaresma és una senyora que té set cames, una per cada setmana… Llegeix més»

Apadrinament lector 4t i P4

Un divendres més els alumnes de 4t baixen a l’aula de p4 a fer- los de padrins lectors.
Els més grans escolleixen els contes i els hi expliquen als més petits donant un bon exemple de lector.
Els nens i nenes de P4 gaudeixen escoltant les històries… Llegeix més»

FORMACIÓ DE FAMÍLIES

Les mares i pares de la nostra escola, assistits per un expert en relacions socials com és el Sr. Bartomeu, van poder compartir espai i temps per parlar d’inquietuds, vivències i rebre consells de com tractar els temes que més preocupen relacionats amb els seus fills.

La jornada va ser molt profitosa i animem a que pugueu assistir en properes sessions!!

APADRINAMENT LECTOR P5 I 3R

Hola a tots i a totes!!!
Us volem explicar una activitat molt bonica i engrescadora que hem iniciat aquesta setmana els nens i les nenes de 3r amb els nens i les nenes de P5 de la nostra escola. Hem signat un contracte de compromís de… Llegeix més»

APADRINAMENT LECTOR DE 5è AMB 2n.

En un acte solemne es va presentar la col·laboració d’apadrinament lector entre els alumnes de 5è i els de 2n.

L’activitat consisteix en que els alumnes de 5è facin de padrins de lectura als seus companys/es de 2n.

Segur que serà molt profitós i els augmentarà el gust per la lectura.

Clicant a la imatge es pot accedir a la resta d’imatges de l’acte.

DIA DE LA PAU I LA NO-VIOLÈNCIA

Ahir dimecres, 30 de gener, vam tenir present el “Dia de la Pau i la No-violència”. Els alumnes de la nostra escola vam celebrar l’efemèride llegint frases de pau i cantant cançons relacionades amb la pau i la convivència.

Si tots som millors, el món serà millor!!

Us deixem enllaçades fotos i vídeos de la jornada d’ahir.

NOVES PROPOSTES LITERÀRIES

Si tinc dubtes a l’hora de triar un llibre, no hi ha millor forma per resoldre’ls que escoltar les propostes que ens fan els nostres companys de l’escola.

Us animem a que els escolteu i us entusiasmeu llegint les històries que proposen.

FESTIVAL DE NADAL

Per cloure el primer trimestre i seguir la tradició de la nostra escola, tots els alumnes van participar a l’esperadíssim “Festival de Nadal” i van fer que els familiars assistents gaudissin de les diferents actuacions.

Us deixem els enllaços dels vídeos de les actuacions del festival, les fotos i la posterior xocolatada.

Davant les imatges, sobren les paraules.

L’Escola Pardinyes us desitja unes bones festes de Nadal!

VÍDEO DEL FESTIVAL:

Akai Hana.

5è i 6è

We are the world.

FOTOS DEL FESTIVAL         I             LA XOCOLATADA:

L’Escola Pardinyes us desitja unes molt bones festes de Nadal!!

Cantada de nadales al pati

Al llarg d’aquesta setmana, les nenes i nens de l’escola han ofert un repertori de nadales al públic present al pati de l’escola.

Petits i grans han cantat i ballat a ritme de Nadal, tot preparant les festes que s’apropen.

Us deixem en format vídeo el recull de cançons i també les fotos de les jornades.

Esperem que ho gaudiu!!

NADALES