FORMACIÓ DE FAMÍLIES

Les mares i pares de la nostra escola, assistits per un expert en relacions socials com és el Sr. Bartomeu, van poder compartir espai i temps per parlar d’inquietuds, vivències i rebre consells de com tractar els temes que més preocupen relacionats amb els seus fills.

La jornada va ser molt profitosa i animem a que pugueu assistir en properes sessions!!

APADRINAMENT LECTOR P5 I 3R

Hola a tots i a totes!!!
Us volem explicar una activitat molt bonica i engrescadora que hem iniciat aquesta setmana els nens i les nenes de 3r amb els nens i les nenes de P5 de la nostra escola. Hem signat un contracte de compromís de… Llegeix més»

APADRINAMENT LECTOR DE 5è AMB 2n.

En un acte solemne es va presentar la col·laboració d’apadrinament lector entre els alumnes de 5è i els de 2n.

L’activitat consisteix en que els alumnes de 5è facin de padrins de lectura als seus companys/es de 2n.

Segur que serà molt profitós i els augmentarà el gust per la lectura.

Clicant a la imatge es pot accedir a la resta d’imatges de l’acte.

DIA DE LA PAU I LA NO-VIOLÈNCIA

Ahir dimecres, 30 de gener, vam tenir present el “Dia de la Pau i la No-violència”. Els alumnes de la nostra escola vam celebrar l’efemèride llegint frases de pau i cantant cançons relacionades amb la pau i la convivència.

Si tots som millors, el món serà millor!!

Us deixem enllaçades fotos i vídeos de la jornada d’ahir.

NOVES PROPOSTES LITERÀRIES

Si tinc dubtes a l’hora de triar un llibre, no hi ha millor forma per resoldre’ls que escoltar les propostes que ens fan els nostres companys de l’escola.

Us animem a que els escolteu i us entusiasmeu llegint les històries que proposen.

FESTIVAL DE NADAL

Per cloure el primer trimestre i seguir la tradició de la nostra escola, tots els alumnes van participar a l’esperadíssim “Festival de Nadal” i van fer que els familiars assistents gaudissin de les diferents actuacions.

Us deixem els enllaços dels vídeos de les actuacions del festival, les fotos i la posterior xocolatada.

Davant les imatges, sobren les paraules.

L’Escola Pardinyes us desitja unes bones festes de Nadal!

VÍDEO DEL FESTIVAL:

Akai Hana.

5è i 6è

We are the world.

FOTOS DEL FESTIVAL         I             LA XOCOLATADA:

L’Escola Pardinyes us desitja unes molt bones festes de Nadal!!

Cantada de nadales al pati

Al llarg d’aquesta setmana, les nenes i nens de l’escola han ofert un repertori de nadales al públic present al pati de l’escola.

Petits i grans han cantat i ballat a ritme de Nadal, tot preparant les festes que s’apropen.

Us deixem en format vídeo el recull de cançons i també les fotos de les jornades.

Esperem que ho gaudiu!!

NADALES

P3 i P4 P5 1r i 2n 3r
4t 3r i 4t

FOTOS DE LA JORNADA

Preparem el Nadal amb les famílies

Ja ha començat el mes de Desembre i a l’escola es comença a respirar la flaire del Nadal i de festa.
Els mestres preparem el final d’aquest primer trimestre, els nens i nenes comencen a pensar amb les vacances nadalenques… i les famílies?
Doncs les famílies, com… Llegeix més»

REUNIÓ DE TREBALL FAMÍLIES-ESCOLA

El passat dilluns, 19 de novembre, famílies i escola vam estar parlant de la NORMA que ha de regir el comportament dels nostres alumnes.

Va ser una reunió de treball molt participativa on famílies i mestres la vam valorar com a molt positiva.

I és que tots volem el millor per als nostres infants!!!

CASTANYADA 2018

Ahir dimecres, 31 d’octubre, vam celebrar la tradicional Castanyada.

Vam preparar les danses amb molta il·lusió i volíem que les famílies les gaudíssiu amb nosaltres, però el temps ens va jugar una mala passada. Malgrat tot vam poder ballar, menjar castanyes i passar una tarda diferent.

Clicant als següents links podreu veure les fotos de la jornada i gaudir dels vídeos de les danses.

Esperem que us agradi.

Les danses:

PRESENTACIÓ P3-P4. M’agrada la tardor. P5. Marrameu torra castanyes 1r. La castanyera
2n. La castanya 3r. La masovera 4t. L’indiot 5è. Punta i taló
6è. El ball de Sant Ferriol

FESTA DE FINAL DE CURS

El passat dijous, 21 de juny, la nostra escola va celebrar la festa de cloenda del curs.

Va ser una jornada diferent, familiar, festiva i amb molt “bon rotllo”.

A les 18:00h va tenir lloc la festa de les orles de 6è, acompanyat de pares, familiars i els seus companys de 5è. Va ser un acte bonic i emotiu.

A les 19:00 es va donar inici a la festa de tota l’escola, on els alumnes van poder gaudir del “Circ de les puces”.

Després les alumnes de Funky van mostrar les danses treballades al llarg del curs.

Els gegants de Pardinyes van amenitzar la revetlla amb diversos balls i música.

Per cloure la jornada, un sopar popular va fer les delícies dels assistents.

L’any vinent més!!!!

Clicant la imatge podreu veure la resta de fotos de la jornada.

UN MATÍ DIFERENT!

El dia 22 de juny va ser l’últim dia de classe per als nostres alumnes i vam voler que gaudissin d’un matí divertit i diferent.

Els més petits de l’escola es van quedar al pati fent jocs d’aigua, i les nenes i nens de primària ens vam desplaçar fins al Parc de la Mitjana per divertir-nos i cansar-nos amb la tradicional gimcana de final de curs.

Tots ho van passar molt bé!!!

Clicant podreu accedir a la resta de fotos de la jornada.

CLOENDA DEL CURS DE SARDANES

Aquest matí, just abans de sortir al pati, els alumnes que han format part del curs de sardanes ens han fet una demostració del que han après.

Al final, tots junts, hem ballat una sardana de germanor.

Ho heu fet genial!!!!

Cliqueu a la imatge per veure les fotos de la jornada

ACTE DE CLOENDA DEL VOLUNTARIAT 2017/18

Aquesta tarda hem fet la trobada i cloenda del voluntariat que s’ha implicat en tasques de l’escola al llarg d’aquest curs 2017/18.

Agraïments, valoracions de les tasques realitzades i petit refrigeri per als assistents.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració. El vostre temps és molt important per als nostres alumnes.

Us deixem un recull d’imatges que podreu veure clicant a la foto.