PARDINYES EN LILA ESCOLA PARDINYES

Benvolgudes famílies.

El passat divendres dia 8 de març, Dia Internacional de la Dona, l’escola Pardinyes va participar en l’activitat PARDINYES EN LILA, organitzat pel Pla Educatiu d’Entorn de l’Ajuntament de Lleida.

A la Rambla de Pardinyes diferents entitats i associacions vàrem participar d’una trobada on els infants del barri i de la nostra escola van poder assistir.

L’ESCOLA PARDINYES va participar amb un joc fet pels propis alumnes de l’escola “EL JOC DE LES TASQUES DE LA LLAR”. A l’escola hem praticat i jugat als Grups Interactius i a les sessions de Biblioteca Tutoritzada. Els mateixos alumnes, amb l’ajut de l’Eva (tècnica integració social), van confeccionar el joc amb colors i cartró. La motivació ha estat màxima i ho hem passat superbé.

Les alumnes de 3r i 4t han explicat el joc a la ciutadania que va passar per PARDINYES EN LILA.

Cliqueu a l’enllaç per mirar fotos.