VISITA AL MUSEU DE L’AIGUA

Ahir pel matí, 11 d’abril, les nenes i nens de 3r i 4t van visitar el Museu de l’Aigua de Lleida.

En Marc, guia de l’activitat, ens va fer descobrir les diferències entre l’aigua potable i la no potable.

Vam agafar aigua del canal i, a partir de l’experimentació, vam observar la seva transparència, el seu olor, el Ph i la vam comparar amb l’aigua que surt de l’aixeta.

Al finalitzar l’activitat vam esmorzar i vam gaudir d’una estona de lleure al parc annex al Museu de l’Aigua.

Ens vam emportar nous coneixements i ho vam passar molt bé!!!!

Ludoteca de Balàfia

Bon dia famílies!!
L’alumnat de cicle inicial hem anat a la ludoteca de Balàfia per conèixer l’espai i tot el que podem fer-hi. Hi ha molts jocs per compartir, diferents activitats organitzades i us animem a anar-hi.

I si cliqueu a la fotografia podeu veure un recull… Llegeix més»

5è Concurs de vídeos CONSUM

L’alumnat de cicle superior, aprofitant que estem fent del projecte del reciclatge que presentarem al Congrés Anna Gené,  ha creat un vídeo per participar al 5è Concurs de vídeos de Consum Cooperativa. També han aportat el seu granet de sorra l’alumnat de 4t, ja que van fer una activitat de reciclatge a l’hora d’anglès fent unes polseres.

Tot i que no hem guanyat el concurs, us fem arribar el vídeo perquè hi pugueu fer un cop d’ull:

VÍDEO CONCURS

TEATRE EN ANGLÈS

L’alumnat de Cicle Superior vam anar el passat 13 de març a veure “Treasore Island” al teatre de l’Escorxador. Vam gaudir molt de l’obra i vam poder escoltar un vocabulari en anglès durant tot l’espectacle.
Aquí teniu algunes fotos:

LA MONA RODONA I3, I4, I5

Benvolgudes famílies!!!
Les nenes i els nens d’educació infantil I3, I4 i I5, tanquem el segon trimestre d’una manera molt especial. Avui hem preparat un pastís boníssim típic de Pasqua: LA MONA!
La Vella Quaresma ens ha anat deixant, durant les últimes sis setmanes, tots els ingredients… Llegeix més»

RECONEIXEMENT DEL CLUB VALENT PARDINYES

Benvolgudes famílies.

Ahir dijous 21 de març per la tarda, al gimnàs de l’escola, va tenir lloc l’acte de reconeixement de les valentes i valents del Club Valent Pardinyes. Una actuació educativa d’èxit de la nostra comunitat d’aprenentatge és el  model dialògic per la prevenció i resolució de conflictes. Fa uns cursos tota la comunitat educativa vam consensuar una norma a complir per tot l’alumnat.

A cada aula hi ha un poster on estàn les fotos de l’alumnat de cada classe. Tothom pertany al CLUB VALENT PARDINYES i com a reconeixement es va fer entrega a cada classe d’un diploma amb els noms de l’alumnat reconegut aquest segon trimestre que ara acabem. Aquests van poder gaudir d’una bona estona de joc al parc Maria Rúbies que està davant de l’IES Josep Lladonosa.

Esperem que a la propera hi siguem tots/es!!!!

Cliqueu a l’enllaç desplegable per mirar les  fotos

PARDINYES EN LILA ESCOLA PARDINYES

Benvolgudes famílies.
El passat divendres dia 8 de març, Dia Internacional de la Dona, l’escola Pardinyes va participar en l’activitat PARDINYES EN LILA, organitzat pel Pla Educatiu d’Entorn de l’Ajuntament de Lleida.

A la Rambla de Pardinyes diferents entitats i associacions vàrem participar d’una trobada on… Llegeix més»

UN BOSC DE SONS

Benvolgudes famílies !!
Avui, els alumnes d’I4 i I5 hem anat a l’Auditori i hem gaudit de l’espectacle Un bosc de sons.
Hem estat molt atents i, a través de la música, hem descobert els animals que viuen en aquest bosc tan especial.
Escoltar instruments musicals en directe… Llegeix més»