LLETRES A LES AULES AMB LA MERCÈ ARÀNEGA

Benvolgudes famílies !!!! El passat 22 de març ens va visitar l’escriptora i il·lustradora Mercè Arànega Espanyol gràcies al programa Lletres a les Aules.

Aquest és un programa de la ILC i el Departament d’Educació per al foment de la lectura, promoció i difusió de la literatura que permet apropar l’alumnat al fet literari, millorar la comprensió lectora com a eina fonamental per accedir al coneixement, estimular i potenciar l’habilitat lectora i el coneixement de la llengua. D’aquest programa se’n beneficien els centres educatius d’ensenyament primari, secundari i d’adults de tot el domini lingüístic.

Els nens i les nenes d’I5 i de Cicle Inicial li han ensenyat i explicat tot el que han gaudit i après amb els seus contes.

L’alumnat d’I5 va treballar el conte “El drac Simó i el llac de xocolata”. Els infants de 1r el conte “El drac Simó i els esternuts”. I, per últim, les nenes i els nens de 2n el conte “El drac Simó i el llop que no fa por”.

En el vídeo podreu veure el transcurs de la visita i tot el que vam gaudir amb les il·lustracions i explicacions de la Mercè.

Moltíssimes gràcies per la teva visita, ens ha agradat molt. Esperem tornar-te a veure!

VISITA AUTORA curs 2023-24 Mercè Arànega Espanyol +

CLIQUEU AQUÍ PER VEURE UN VIDEO DE L’ACTIVITAT