IV TROBADA ESPORTIVA DEL PCEE

El passat divendres, 19 d’abril, va tenir lloc la 4a Trobada Esportiva del PCEE.

Uns 600 alumnes 6è de catorze escoles i instituts del Segrià van poder gaudir d’un matí d’esport, relació i hàbits saludables.

Al marge dret del riu Segre, les pistes de petanca, el camp de futbol del C.F.Pardinyes, el gimnàs i pista exterior de l’Escola Riu Segre i el Pavelló Municipal de Pardinyes van ser els espais que van albergar diferents modalitats esportives com slack-line, futbol, ultimate, korfball, dodgeball, zumba i esport adaptat entre d’altres.

L’objectiu era fer conscient  que l’Educació Física és una eina essencial per al desenvolupament integral de la persona, la importància de fomentar un estil de vida saludable i actiu, i trencar amb els elevats índexs de sedentarisme que comencen a aparèixer en aquestes edats.

Les escoles participants van ser: Escola Espiga, Escola Joan Maragall, Escola La
Mitjana, Escola Pardinyes, Escola Minerva, Escola Països Catalans, Escola
St. Mª de Gardeny, ZER Ponent, Institut Escola Torre Queralt, INS
Guindàvols, Escola Alba, Escola La Seu Vella, Escola Frederic Godàs i Escola
Riu Segre.

Els atletes s’ho van passar genial, amb molt d’esport i noves amistats!!