21 de maig: dia internacional de la diversitat cultural per al diàleg i el desenvolupament

El passat dia 21 de maig es va celebrar a l’escola el Dia Internacional de la Diversitat per al Diàleg i el Desenvolupament.

Es van realitzar diferents activitats amb la finalitat de prendre consciència de la multiculturalitat present al nostre centre.

Per començar, i gràcies a la col·laboració de les famílies, es va fer un recull d’imatges representatives de totes les procedències de l’escola i allò que les identifica (vestimenta, menjar típic, etc). Amb tot aquest recull es va elaborar un muntatge que podeu trobar a l’enllaç que compartim en aquesta entrada.

A més, es va marcar en un mapa mundi tots els països d’origen que hi ha a l’escola, de manera que queda representada visualment la multiculturalitat. Aquest mapa es troba penjat a l’entrada de l’escola i també podeu veure’l en una imatge adjuntada al mateix enllaç.

Per finalitzar, i amb l’objectiu de fer una activitat a nivell d’escola amb mestres i alumnat, es va fer un ball al pati per crear un ambient de convivència i celebració.

La diversitat cultural ens enriqueix, sempre suma, però perquè tot funcioni cal una bona convivència.

Fotos i vídeoshttps://drive.google.com/drive/folders/1yX6lWjtC97-gwu4p8V9FBo9Mk0_nOPBh?usp=drive_link