Erasmus + KA229

ERASMUS + KA229: “LEARNING IS INTERESTING AND FUN”

1. INTRODUCCIÓ:

Des de l’any 2018, l’escola Parc del Saladar forma part d’un projecte Erasmus + KA229, promogut per la Comissió Europea. Els països que en formen part són: Estònia, França, Grècia, Turquia i la nostra escola.

Principalment el projecte està enfocat als mestres amb l’objectiu de compartir experiències amb els altres països al voltant de la robòtica, l’ús de les apps i de diferents recursos online per poder ser utilitzats pels alumnes i pels propis mestres.

El projecte es desenvolupa des del 2018 al 2020, on durant aquest període de temps, es faran cinc trobades presencials a les diferents escoles dels països socis per poder compartir experiències.

2. OBJECTIUS PRINCIPALS DEL PROJECTE:

• Millorar les habilitats digitals i tecnològiques de professors i nens. Mitjançant diferents dispositius intel·ligents: robots educatius, equipament TIC i desenvolupar habilitats per treballar en equip.
  • Millorar els coneixements i habilitats de professors i nens sobre l’ús d’aplicacions i la creació de materials i jocs amb diferents entorns d’Internet.
  • Aprendre jugant.
  • Involucrar la tecnologia en activitats d’aprenentatge quotidianes.
  • Desenvolupar habilitats i iniciatives socials i de pensament, aprenentatge, socials i emprenedoria.
  • Continuar desenvolupant el rol actiu de l’alumne en les activitats, on ells mateixos exploren, experimenten, actuen i aprenent.
  • Dissenyar una actitud positiva cap a l’aprenentatge.

3. PRIMERA TROBADA: ESTÒNIA – GENER 2019

En aquesta trobada hem visitat l’escola Tallinna Suitsupääsupesa Lasteaed a la ciutat de Tallin.

3.1 SMART WEEK 1:

3.2 WORKSHOP:

4. SEGONA TROBADA: TURQUIA – MAIG 2019

En aquesta trobada hem visitat l’escola Yil Ahmet Kesoglu Prymary School a la ciutat de Alanya.

4.1 SMART WEEK 2:

4.2 WORKSHOP:

5. TERCERA TROBADA: FRANÇA – NOVEMBRE 2019

En aquesta trobada hem visitat l’escola Ecole maternelle Tordo del poble Tourrette Levens, Niça.

5.1 SMART WEEK 3:

5.2 WORKSHOP:

Degut a la pandèmia mundial per virus SARS-COVID 2 es van anul·lar els viatges a l’estranger, per tant el projecte va continuar sent Virtual.

6. QUARTA TROBADA: ESPANYA i GRECIA- FEBRER 2021

En aquesta trobada virtual vam mostrar als altres països socis la nostra escola, PARC DEL SALADAR i també es va fer la presentació de l’escola de Grècia.

6.1 PRESENTACIÓ ESCOLA:

6.2 SMART WEEK 4-5:

6.3 WORKSHOP:

7. RESULTATS CONJUNTS

7.1 WEBPAGE DEL PROJECTE

Web creada a partir de tots els materials compartits al llarg de totes les trobades:

7.2 BEE-BOT STORY BOOK

S’ha creat un conte per poder explicar als alumnes la cultura dels països que han format part del projecte a partir d’un Bee-bot

Escola Parc del Saladar – Curs 2020/2021