CARNESTOLTES 2021!

Un any més no ens hem volgut perdre la gran festa de CARNESTOLTES! Durant tota la setmana hem anat seguint les consignes del Rei Carnestoltes i ha sigut d’allò més divertit! Que si pentinats divertits, que si roba de platja o piscina, que si mudats… Llegeix més»

Pla lector P4-C Pau

Els dilluns a la tarda són molt esperats per tots els nens i nenes de la classe, ja que és l’hora del conte l’explico jo!!!
Aquesta setmana li ha tocat al Pau!
El Pau ha escollit el conte dels Tres Porquets!
Per fer-ho s’ha posat una disfressa de llop, molt… Llegeix més»

Fem llum!

Com ja sabeu l’alumnat de 4t aquest segon trimestre hem començat el projecte dels youtubers. Hem relacionat aquest tema amb d’altres que tenen molt a veure com és els colors o l’electricitat, entre altres… Una de les activitats que hem realitzat aquesta setmana ha estat… Llegeix més»

PREINSCRIPCIÓ 2021-2022

Preinscripció CURS 2021-2022
Del 15 al 24 de març
Benvolgudes famílies,
Aquest any, degut a la situació sanitària, ens veiem obligats a oferir unes portes obertes diferents. La nostra proposta, donat que no es pot visitar el centre, és oferir unes portes obertes virtuals on podreu veure les… Llegeix més»

Pla lector P4-B Roger

És fàcil començar la setmana quan ens espera un conte, i més encara quan l’expliquem nosaltres!
Avui el Roger estava molt emocionat per explicar-lo, ha portat el conte “Els tres bandits”. És un conte molt bonic i recomanable amb un final molt sorprenent.. els nens i… Llegeix més»

Els tallers a 4t

Aquest segon trimestre estem treballant les obres de Vicent Van Gogh als tallers de plàstica.
Hem creat 3 tallers diferents: el taller de Color, taller de Dibuix i taller de Volum. A cada taller treballem una obra d’aquest famós pintor. Us deixem una mostra de cada… Llegeix més»

Pla lector P4-A Àlex

Seguim amb el Pla lector, i com ens agrada que els companys i companyes ens expliquin contes.
Aquest dilluns l’encarregat de fer-ho ha estat el Àlex.
Els contes tradicionals sembla que ens agraden, ja que l’Àlex ha escollit també explicar un clàssic: Els tres porquets.
Per fer-ho ha… Llegeix més»

Pla lector P4-C Neizan

Aquesta setmana li ha tocat al Neizan explicar el seu conte!!!
Ens ha explicat una història de Pirates!!!
“El tresor del pirata”.
També ens ha agradat molt la seva disfressa. I ens ha encantat el “parxe de Pirata”que ens ha regalat!!!
Per una estona ens hem convertit tots en… Llegeix més»

Pla lector P4-B Rabiaa

Avui la Rabiaa ens ha ensenyat un conte de números, titulat “Segueix-me”. Havíem de comptar coses i resseguir els números. A més ens ha preparat per cada nen/a una titella d’un número. Ens ha agradat molt aquesta sorpresa!