ENGLISH CORNERS

HI FAMILIES!🆕‼
Els nens i nenes de 2n, estem treballant molt a Anglès. Treballem per racons. Cada racó té una tasca assignada i
ens és molt més fàcil treballar en petit grup, així podem compartir opinions amb els companys i companyes i, ajudar-nos si tenim algun dubte.
Aqui ens… Llegeix més»

JA TENIM NOU PROJECTE A 4T!!

Hola famílies!!
Us hem d’explicar que hem finalitzat  el nostre projecte engegat el curs passat  “QUI SÓC JO“.  Aquest projecte ha estat molt humà i divertit. Hem fet  vincle amb el nostre poble d’Alcarràs: les escoles, l’institut, l’Ajuntament, les Mestresses de casa, la Llar de jubilats,… Llegeix més»

ELS ALUMNES DE 3r FEM TALLERS

Els alumnes de 3r hem començat a fer tallers. Es tracta de tallers de manualitats amb diversos materials. Les mestres ens han ensenyat diferents imatges de tot el que es pot fer.

Per començar fem escultures amb diferents materials, mosaics amb goma eva i creem obres d’art amb aquarel·les.

Esperem que us agradin totes les nostres creacions.

L’ART D’APRENDRE ART

Benvingudes famílies!
Des de fa uns dies, tot l’alumnat de 5è hem començat una nova sèrie de tallers on treballem tècniques pictòriques d’allò més variades.
D’una banda, fem un viatge en el temps i els nostres joves artistes creen els seus paissatges utilitzant aquarel·les. A continuació, us… Llegeix més»

P4 s’endinsa en La Tardor!

Els nens i nenes de P4 estem explorant l’estació de La Tardor, gràcies en gran part a la col·laboració de les famílies.
Hem preparat a cada classe una taula de La Tardor, amb coses portades de casa pels nens i nenes i per les mestres. Estan… Llegeix més»