SORTIDA DEL CICLE MITJÀ AL CIM D’ÀLIGUES

El dimarts 18 de febrer els alumnes de cicle mitjà vam anar d’excursió al Cim d’àligues a Sant Feliu de Codines. El viatge va ser una mica pesat però quan vam arribar tots estàvem molt emocionats i amb moltes ganes de veure els ocells. Primer les monitores que ens esperaven ens van fer esmorzar i seguidament vam fer una visita a la zona de les aus on ens van explicar les característiques pròpies de les aus rapinyaires. Les vam poder observar de ben a prop, aproximadament 25 espècies: mussol, duc, òliba, falcó, àguila, aligot, milà…Després de la visita vam anar cap a l’amfiteatre i allà si que va ser emocionant. Les aus ens passaven fregant el cap i les vam poder veure de ben a prop!!!

Per tots nosaltres es va acabar massa ràpid. Ja ens hi hauríem quedat però era l’hora d’anar a dinar. Vam pujar a l’autocar i ens va portar al parc municipal de Moià on vam poder dinar i jugar fins a l’hora de marxar cap a l’escola. Us recomanem que hi aneu!!! Segur que us agradarà!!!