Tallers de la Castanyada

Per celebrar la festa de la Castanyada, a l’escola hem realitzat diversos tallers i gimcanes envers aquesta festa i també la festa de Halloween.

Els més petits i els de Cicle Inicial van fer una gimcana de tardor, on els protagonistes van ser elements naturals de tardor: castanyes, fulles, bolets, panellets…

Els de Cicle Mitjà i Cicle Superior van fer tallers artístics de tardor i tallers en anglès per treballar la festa de Halloween.

La Colla Gegantera també va venir a gaudir de la festa. Vam tenir en Crestes ballant per la pista i saludant a tots els infants de l’escola, que el trobaven molt a faltar. Va ser un gran final de festa veure’l acompanyat dels grallers.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *