PRESENTACIÓ PROJECTE S’ART DISSABTE 11 DE JUNY

Estimades famílies,

Ens complau convidar-vos a la presentació del resultat final del nostre projecte artístic de centre, basat a l’art contemporani, S’Art.

Aquest curs, el projecte interdisciplinari S’art ens ha conduit a fer una investigació sobre l’origen de l’Escola Suris i el barri Fontsanta, construïts a rel de la riuada que va patir el municipi de Cornellà, als anys 70. Per aquest motiu, el títol que ha donat nom al nostre projecte ha estat “La Marrada: història d’una pluja de cadires”.

En aquesta exposició d’art contemporani que trobareu a les diferents instal·lacions artístiques muntades, expressament, per a aquesta mostra final, podreu gaudir d’una  part de la feina elaborada pels infants, acompanyats dels seus i les seves mestres, a partir d’aquesta investigació sobre la riuada i el canvi del curs del riu Llobregat (la Marrada).

Ens agradaria molt comptar amb la vostra presència i poder compartir amb vosaltres aquest especial recorregut per la història de l’escola i el barri.

La presentació serà el dissabte 11 de juny, de 10h a 12h del matí,  al mateix recinte de l’escola.

En aquesta mateixa presentació, podreu veure el resultat final de la primera fase de renaturalització dels nostres patis que s’ha pogut fer realitat aquest últim trimestre del curs.  Volem donar les gràcies, públicament, a les famílies que van participar en la comissió de transformació dels nostres patis durant dos cursos, a l’ajuntament per la seva aportació econòmica a través dels pressupostos participatius, a l’empresa “El globus vermell” pel disseny del projecte i el seu seguiment en l’execució, a l’Emma Muñoz, arquitecte de l’ajuntament, a l’empresa Iarsa, encarregada de l’execució de les obres, al Departament d’Espai Públic de l’ajuntament i a totes i tots les mestres i alumnat de l’escola Suris per la seva col·laboració en fer possible que això hagi estat una realitat.

Prepareu-vos, doncs, per  despertar els vostres sentits i emocionar-vos amb aquesta petita porció de la història del municipi de Cornellà.

Yolanda Garrido Salas.

Directora de l’Escola Suris.