The Fonix 2020

La crisi sanitària sobrevinguda va obligar a l’entitat organitzadora del 13è concurs d’Anglès Interescolar de Catalunya The Fonix a suspendre’l. En aquell moment tot just s’havia iniciat la fase 1 del concurs: havíem fet arribar a International House el projecte (el vídeo) de l’alumnat que representava la nostra escola, i aquest havia de ser avaluat.

El concurs no s’ha pogut reprendre, però nosaltres no volem deixar escapar l’oportunitat de compartir amb la nostra comunitat educativa un vídeo que amb molta il·lusió teachers i alumnes vam crear! La temàtica de l’edició d’aquest curs girava entorn a compartir espais inclusius de la nostra escola. Veureu que no hi anem escassos, però hi ha algun accés que es podria millorar.

Aprofitem l’ocasió per felicitar el treball del i les 3 representants de L’Assumpció: Amaia Gilabert, Júlia Miró i Oriol Pascua. Gràcies per la vostra implicació, creativitat i entusiasme. Vam aconseguir un resultat fantàstic!!! ???

I vosaltres? No teniu ganes de veure el vídeo?